onsdag 2. mai 2012

Da prøver jeg meg på en blogg på blogspot, ble egentlig litt lei av blogg.no men kommer til å blogge på begge to for å se åssen jeg trives best med :-)

Anyway, i går kveld kom tullingen Christian til oss så da koset vi oss med film(ble litt sent ) og han sov hos oss til i dag ! I sted tror vi på mcdonald's og møtte kjære Hanne. Sissel Alexandra koste seg kjempe masse <3


                                                    Ei jente som vil få med seg alt som skjer =D




Nå skal vi rett og slett slappe av og kose oss med middag ! senere kommer tullingen(som jeg kaller han) og sannsynligvis Hanne så blir det filmkveld!

-Hva har dere gjort i dag?






1 kommentar:

  1. jeg og dennis vi trilla tur i dag var og handla på amfi og dennis sov utrulig lenge i dag til og være han:).. kjøpte baby call åsså i dag slik er litt lurt og ha i hus:). og så når vi kom hjem kom mamman min på besøk og passa dennis slik jeg fikk støvsugd og vaska golv og så spiste vi middag og koste oss kjempe masse og så fikk jeg besøk av min gudmor og dattra hennes og to venner av oss.. så dagen i dag har vært veldi koselig.. liker veldi godt bloggen din antonette:). du er utrulig flink til og skrive om hva du gjør i hverdagen og va som skjer med din prinsesse:)<3 som er utrulig nydelig søt:)

    SvarSlett